دانلود کتاب معلم Headway Intermediate ویرایش پنجم (Headway Teacher’s Guide)

معرفی کتاب معلم Headway Intermediate ویرایش پنجم

کتاب معلم Headway Intermediate شامل طرح درسی پیشنهادی برای اساتید، توضیحات تکمیلی و همچنین پاسخ تمامی تمرین های کتاب می باشد و یکی از ضروریات تدریس این کتاب برای هر استاد می باشد. Headway Intermediate Teacher’s Guide برای زبان آموزان نیز می تواند بسیار مفید باشد چرا که حاوی پاسخنامه بخش های تمرینی هر درس و بخش های تکمیلی آن می باشد.

در این صفحه کتاب معلم Headway Intermediate ویرایش پنجم به صورت فایل PDF قابل خریداری و دانلود هستند. PDF کتاب e-book اوریجینال و رنگی می باشند که در وبسایت رسمی انتشارات آکسفورد برای فروش قرار دارد.

4- دانلود کتاب معلم Headway Intermediate ویرایش پنجم

کتاب معلم Headway Intermediate

کتاب معلم Headway Intermediate

کتاب معلم Headway Intermediate

(Headway 5th-Intermediate- TEACHER’S Guide PDF)

راهنمای خرید:

با زدن روی دکمه ” افزودن به سبد خرید” محصولات مورد نظرتون و سپس نهایی کردن خرید خود، پرداخت آنلاین را انجام دهید. بعد از خرید می توانید بلافاصله محصولات را دانلود کنید، همچنین لینک دانلودها به ایمیل شما ارسال می شود و برای پنج روز معتبر خواهند بود.

برای دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید. جهت نیاز به راهنمایی بیشتر، با ما در واتساپ در تماس باشید.

درباره این محصول نظر دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “دانلود کتاب معلم Headway Intermediate ویرایش پنجم (Headway Teacher’s Guide)

  1. vorbelutrioperbir می گوید :

    You really make it seem really easy along with your presentation but I find this matter to be really something that I feel I might by no means understand. It seems too complicated and extremely large for me. I’m having a look ahead in your subsequent publish, I will attempt to get the hold of it!